Nuffnang




Wednesday, 21 March 2012

ADUHAI..AMSYAR!!!!!

Ni saje nk citer perihal anak betuah aku yg sorang ni..
setiap hari kejut bangun mandi untuk ke sekolah akan menangis, masalahnya dh
hampir 3 bulan sekolah tak kan tak ok2 lagi. Aku tgk anak orang lain mak hantar kt
pintu jalan je, elok je pi sekolah. Ini tak, kadang2 berdukung...Walaupun ari2 ada je yg buat aku marah tp arini lg buat aku marah mana tak nyer dia mengamuk tak nak pakai seluar dalam, dia nk pakai pampers gi sekolah..Bayangkan la dh besar..eeeee geram!!!!!!
daripada mengamuk yg lebih panjang dan tak nak sekolah, aku pn bagi pakai..
tiba pakai baju sekolah, baju pulak tak nak masuk dalam. tak pe aku sabar jgk lg,
dalam hati sampai sekolah nanti aku buat la..Tiba pulak dh keluar umah, nk tutup pagar la. Aku tanya dia "Amsyar nk tutup pagar ke" di jawab tak nak, mama la tutup. Aku tanya lagi " Amsyar tak nangis kan", di jawab tak..ok la aku pun keluar kereta, tutup la pagar. Aku tgk dalam kereta dia dh menangis, bila tanya knp, dia suruh buka pagar balik...
Korang bayangkan la, tak sakit ati ke macam tu???..aku pun buka la pagar balik,
dia turun kereta dia tutup pagar...
Kerana tak nak dia mengamuk tak nak sekolah, aku yang memang tak sabar ni
kena bersabar jgk la... 
Kalau dh hari2 macam ni, tension la aku nampaknya...
ADUHAI..AMSYAR OH AMSYAR!!!!

No comments:

Post a Comment